ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi

Kalite Yönetim Sistemi kuruluşların tüm süreçlerinin kuruluş içi ve dışı bağlantılarını en verimli şekilde yöneterek, karışıklıkları ve yoruma dayalı davranışları sağlam bir temele oturtur.
  • Müşteri memnuniyetini sağlayarak, müşteride güven duygusunu oluşturur
  • Maliyetleri denetim altına alır
  • Görünen ve görünmeyen kayıpları en aza indirir.
  • Sürekli gelişim sağlar
  • Hataları azaltır
  • Verimliliği arttırır
  • Karlılığı arttırır
  • Etkili rekabet imkanı verir
  • Çalışanların motivasyonunu arttırır.
  • Zaman ve kaynakların daha etkin kullanımına olanak verir.
  • İç ve dış müşterilerle olan iletişimini güçlendirir.
  • Küçükten büyüğe, sanayiden hizmete, kamudan özel sektöre kadar her türlü organizasyona uygulanabilir.